Vliv metod osobnostně sociálního rozvoje na efektivitu učení žáků střední školy – Jana ŠTĚPÁNKOVÁ
Jana ŠTĚPÁNKOVÁ
Diplomová práce
Vliv metod osobnostně sociálního rozvoje na efektivitu učení žáků střední školy
The influence of personal-social-progress methods to the effectiveness of high school scholar's learning
Anotace:
Předkládaná diplomová práce nese název ?Vliv metod osobnostně sociálního rozvoje na efektivitu učení žáků střední školy?. Tato práce je tvořena dvěma základními částmi ? částí teoretickou a částí praktickou. V první podkapitole teoretické části diplomové práce se zabýváme obecnou charakteristikou osobnostně sociálního rozvoje a jeho cílových standardů a témat. Druhá podkapitola pojednává o problematice …víceAbstract:
The diploma thesis name is "The influence of personal-social-progress methods to the effectiveness of high school scholar's learning". This thesis is composed from two fundamental parts - the theoretical part and the practical part. The first chapter of the theoretical part of the thesis deals with characteristics of the personal-social progress and it's target standards and themes. The second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2012
Zveřejnit od: 4. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Michal Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNKOVÁ, Jana. Vliv metod osobnostně sociálního rozvoje na efektivitu učení žáků střední školy. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 7. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Hry pro osobnostně sociální rozvoj
Hana VŠETULOVÁ -
Osobnostní rozvoj na kurzech zážitkové pedagogiky
Martin Krpec -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí a mládeže v rámci volnočasových aktivit
Markéta HARLASOVÁ -
Adventure Therapy jako alternativní terapeuticko ? formativní prostředek pro osobnostně sociální rozvoj osob se speciálními potřebami
Lucie KELLEROVÁ -
Využití prvků dramatického umění pro osobnostně - sociální rozvoj jedinců s duševním onemocněním
Marie Pašková -
Podpora psychického zdraví žáků ZŠ s využitím vybraných metod pozitivní psychologie
Adéla Tihelková -
Efektivita Montessori pedagogiky a význam používaných speciálních pomůcek u žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Juklová -
Efektivita reedukace specifických poruch učení na základní škole
Lenka KAPSOVÁ