Using Readers with Lower Secondary School Learners – Bc. Jana STAŇKOVÁ
Bc. Jana STAŇKOVÁ
Diplomová práce
Using Readers with Lower Secondary School Learners
Using Readers with Lower Secondary School Learners
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití zjednodušené četby se žáky ve věku od 11 do 15 let. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o čtení a výuce čtení obecně. Dále je práce zaměřena na extenzivní čtení a na využití zjednodušené četby ve výuce anglického jazyka. Diplomová práce také nabízí praktické rady pro začlenění zjednodušené …víceAbstract:
The thesis deals with using graded Readers with learners aged from 11 to 15 years. The thesis is divided into two parts ? practical and theoretical (research). In the first part, theoretical information about reading and teaching of reading is provided. Then, the thesis focuses on extensive reading and the use of graded Readers in English language teaching. It also offers practical tips for integrating …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Danuše Hurtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Jana. Using Readers with Lower Secondary School Learners. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-FJ
Práce na příbuzné téma
-
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Problematika čtení v mateřském a cizím jazyce
Beata KUBEŠOVÁ -
Podpora výuky anglického jazyka pomocí čtení knih v knihovnách
Lenka Málková -
Rozvoj čtení a zjednodušená četba ve výuce anglického jazyka na prvním stupni ZŠ
Jana KOVAŘÍKOVÁ -
Zjednodušená četba ve výuce cizího jazyka
Martina JANOVSKÁ -
Čtení o umění pro děti
Jitka Burdová -
Kronika o Štilfrídovi a Kronika o Bruncvíkovi - srovnání rytířské povídky a knížky lidového čtení
Veronika TRUHLÁŘOVÁ