Bc. Valentýna KOLOCOVÁ
Diplomová práce
Strach a úzkost ve škole
Fear and anxiety at school
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda úzkostní žáci prožívají větší strach a vyšší stresovou reakci při zátěžových situacích než žáci neúzkostní. Zabývá se dále tím, zda jsou učitelé schopni rozpoznat u svých žáků projevy strachu a úzkosti a jaké využívají při práci s těmito žáky vyučovací metody. Práce se v teoretické části věnuje charakteristice základních pojmů, jako jsou emoce, problematika …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out whether anxious pupils experience greater fear and a higher lever of stress in demanding situations than pupils without anxiety issues. It also deals with whether teachers are able to recognize fears and anxieties in their pupils and what teaching methods they use when working with these pupils. In theoretical part of this thesis the aim is to define the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Kubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLOCOVÁ, Valentýna. Strach a úzkost ve škole. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Přijímací zkoušky jako školní zátěžová situace a jejich reflexe žáky na 2. stupni konkrétní ZŠ
Petra Schwemleinová -
Zátěžové situace v práci vychovatele ve školní družině
Michaela Kubínová -
ZÁTĚŽOVÉ SITUACE VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ
Michaela ZBORNÍKOVÁ -
Projevy rizikového chování úzkostných a depresivních žáků II. stupně ZŠ
Dagmar PLEVA -
Projevy úzkostného a rizikového chování žáků v dětském domově se školou
Ondřej Hynčica -
Analýza úzkosti a úzkostných projevů u žáka na 2. stupni ZŠ
Martina VEVERKOVÁ -
Stres v učitelské profesi aneb stres z pohledu budoucích učitelů
Eva Jannová -
Rozluštění mechanismu mnohokrokového fosforelaya signalizace v odpovědích na cytokinin a abiotický stres v rámci čeledi brukvovitých (Brassicaceae)
Katrina Leslie Chavez Malá