Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na základní škole – Magdaléna LNĚNIČKOVÁ
Magdaléna LNĚNIČKOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na základní škole
Education of a student with different language from his native.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na základní škole. Snaží se vytvořit přehledný souhrn informací o dané problematice a zdůraznit její aktuálnost. Teoretická část se zabývá vymezením a strukturou cílové skupiny, náhledem na legislativu a procesem integrace žáka s OMJ do české společnosti a české školy. Dále se soustředí na výuku žáka s OMJ, na její principy …víceAbstract:
The thesis deals with education of pupils with different language from his native at elementary school. It tries to make synoptic summary of information about the theme and emphasize its topicality. The aim of the theoretical part is to describe and structure the target group, the relevant legislation and the integration of the pupils into Czech school and society. Furthermore, it focuses on education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LNĚNIČKOVÁ, Magdaléna. Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na základní škole. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková
Název
Vložil
Vloženo
Práva