Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ – Mgr. Lucie DUBOVÁ
Mgr. Lucie DUBOVÁ
Diplomová práce
Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ
Advertising campaign for Fujifilm company CZ
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ, ve které se zabývám pojmem tvorby, plánování, realizace a měření propagační kampaně z teoreticého hlediska. Teoretická část obsahuje popis marketingových koncepcí, marketingového mixu a především jsou popsány jednotlivé části tvorby propagační kampaně, její hlavní pro-středky, nástroje a postup realizace zakázky agenturou. V praktické …víceAbstract:
The main subjest of my thesis is advertising campaign for Fujifilm CZ. I deal with con-ception of creativity, planning, realization and advertising campaigm measurement in theo-retical point of view. Theoretical part contains definition of marketing concepts, marketing mix and especially describes component parts of advertising campaign formation in de-tails, its main resoursces, tools and all parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Zveřejnit od: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4896
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUBOVÁ, Lucie. Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifické možnosti digitální fotografie pro propagaci podniku
Petr Zbranek -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Návrh projektu efektivní marketingové komunikace Vodní záchranné služby Českého červeného kříže
Michael Kobza -
Měření on-line marketingových kampaní
Filip Procházka