Veronika MRÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Politický marketing vybrané strany

Political marketing of chosen party
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou politického marketingu. Kde před- stavuje základní pojmy týkající se tohoto tématu. Cílem práce je analýza komunikace vybraných politických stran s příznivci a potencionálními voliči prostřednictvím sociálních sítím. V práci autorka nejprve objasňuje zákonitosti politického marketingu. Následně je pozornost věnována průběhu politické kampaně a marketingovému …více
Abstract:
This thesis deals with the theme of political marketing. Where it describes basic concepts related to this topic. The aim is to analyze communication of selected political parties with their supporters and potential voters through social networks. At first, the author explains rules of political marketing. Subsequently, attention is paid to the course of political campaign and marketing mix. It is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRÁČKOVÁ, Veronika. Politický marketing vybrané strany. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/