Integrace žáků 2. stupně ZŠ se specifickou poruchou učení z pohledu neintaktních žáků – Dominika SLABÁ
Dominika SLABÁ
Bakalářská práce
Integrace žáků 2. stupně ZŠ se specifickou poruchou učení z pohledu neintaktních žáků
Integration of 2nd grade primary school pupils with a specific learning disability from the point of view of non-intact pupils
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání žáků 2. stupně ZŠ se specifickými poruchami učení. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy jako jsou specifické poruchy učení, přístupy edukace, podpora v rámci školským poradenských zařízení a školských poradenských pracovišť. Tato část je doplněna o legislativu, která se ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení pojí. Empirická část mapuje informovanost …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the education of 2nd grade elementary school students with specific learning disabilities. The theoretical part deals with general concepts such as specific learning disabilities, education approaches, support within school counseling facilities and school counseling workplaces. This part is supplemented by legislation related to the education of pupils with specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Krejčí
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLABÁ, Dominika. \textit{Integrace žáků 2. stupně ZŠ se specifickou poruchou učení z pohledu neintaktních žáků}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/cdsctf/.
Jak správně citovat práci
SLABÁ, Dominika. Integrace žáků 2. stupně ZŠ se specifickou poruchou učení z pohledu neintaktních žáků. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Meziškolní mobilita a předčasné odchody žáků ze středního vzdělávání očima pracovníků školního poradenského pracoviště
Michaela Mrázová -
Školská sociální práce v prostředí základní školy
Klára Koutná -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
Jan Viktorin -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva