Produktová a cenová analýza vozu ŠKODA Karoq na trhu Velké Británie – Lukáš Salwender
Lukáš Salwender
Bakalářská práce
Produktová a cenová analýza vozu ŠKODA Karoq na trhu Velké Británie
Product and price analysis of the vehicle ŠKODA Karoq on the market of Great Britain
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vyrovnání cenové diference produktu ŠKODA Karoq vůči svým konkurenčním vozům na trhu Velké Británie. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingového mixu související s tvorbou cen a s produktem všeobecně. Praktická část popisuje automobilový trh Velké Británie pomocí prodejů osobních vozů různých značek. Dále je představena kategorie SUV a jsou vybrány konkurenční …víceAbstract:
This thesis is describing price compensation of the Karoq product based on its competition on the market of Great Britain. Theoretical part is focused on defining terms of marketing, price and product. Practical part is describing automotive market of Great Britain by car sales of various brands. Furthermore, SUV body type is presented and competitior’s products for vehicle Karoq are selected for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vstup podniku ze sektoru automotive na zahraniční trh
Jan Patočka -
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Lukáš Žáček -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Dopady pandemie Covid-19 na automobilový trh v ČR se zaměřením na společnost Porsche Česká republika s.r.o.
Martin Štika -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Vliv vybraných proměnných na automobilový trh
Kateřina Kosířová -
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
A comparison of OEM entering the automotive market of ASEAN
Yuri Konushin
Název
Vložil
Vloženo
Práva