Martina ŠULCOVÁ

Bakalářská práce

Dramaturgie jako dovednost zážitkového pedagoga

Dramaturgy as skill of adventure pedagogue
Anotace:
Práce se zabývá především pedagogickou dramaturgií, konkrétně dramaturgií v pedagogice zážitku. Na začátku jsou uvedené příklady nejznámějších druhů dramaturgie vyskytující se v současné době, kam lze zahrnout dramaturgii filmu a divadla. Poté vymezení dramaturgie z hlediska pedagogického a přesnější vymezení tohoto termínu v zážitkové pedagogice. K pochopení kontextu vzniku této specifické disciplíny …více
Abstract:
The work deals mainly with teaching dramaturgy, particularly dramaturgy in the pedagogy of experience. At the beginning are the best known examples of species dramaturgy occuring at the present time, which can include dramaturgy of film and theater. After the definition of dramaturgy in terms of educational and precise definition of that term in experiential education. To understand the kontext of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Identifikátor: 17133

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Richard Macků

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠULCOVÁ, Martina. Dramaturgie jako dovednost zážitkového pedagoga. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 31. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakulta

JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

Teologická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času