Dostupnost canisterapie v jihočeském regionu – Kristýna VOJTĚCHOVÁ
Kristýna VOJTĚCHOVÁ
Bakalářská práce
Dostupnost canisterapie v jihočeském regionu
Accesibility of Canine therapy in Southbohemian Region
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat dostupnost canisterapie v jižních Čechách a porovnat canisterapeutické služby podle předem stanovených kritérií. Teoretická část vysvětluje pojem canisterapie a uvádí vývoj canisterapie ve světě i v České republice. Popisuje jednotlivé metody a formy canisterapie. Seznamuje s přípravou na praktikování canisterapie, která začíná vhodně vybraným psem, jeho výcvikem …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to map the availability of canistherapy in the South Bohemian Region and compare canis therapy services according to predetermined criteria. The theoretical part explains the concept of canistherapy and presents the development of canistherapy in the world and in the Czech Republic. It describes the various methods and forms of canistherapy. It introduces the preparation …víceKlíčová slova
canisterapie pes klient canisterapeut psovod zvíře žák se speciálními potřebami jižní Čechy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOJTĚCHOVÁ, Kristýna. Dostupnost canisterapie v jihočeském regionu. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva