Nákupní chování spotřebitele na trhu s bio vínem – Miloslava Muchová
Miloslava Muchová
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitele na trhu s bio vínem
Consumer buying behaviour on the organic wine market
Anotace:
Muchová, M. Nákupní chování spotřebitele na trhu biovína. Bakalářská práce. Br-no: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu biovína. Na základě provedeného dotazníkového šetření popisuje preference spotřebitelů, frekvenci spotřeby biovína a důvody, které je vedou ke konzumaci. Identifikuje také faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu …víceAbstract:
Muchová, M. Consumer buying behaviour on the organic wine market. Bachelor the-sis. Brno: Mendel University, 2017. This bachelor thesis deal with consumer behaviour in organic wine market. It de-scribes the consumer's preferences, the frequency of consumption organic wine and the reasons for their consumption that I found out based on questionnaire survey. It also identifies the factors, which influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Skálová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Ochrana spotřebitele v oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů
Lucie Havlová -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah běžných statistických šetření
Nikola KLIKOVÁ -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili
Název
Vložil
Vloženo
Práva