Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol – Bc. Eva MIKEŠKOVÁ
Bc. Eva MIKEŠKOVÁ
Diplomová práce
Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol
Inclusion from the perspective of elementary school teachers
Anotace:
Tato diplomová práce nese název Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol. Zabývá se názory učitelů na inkluzívní vzdělávání. Tyto názory mohou být pozitivní i naopak kritické. Hlavním cílem mé diplomové práce je zmapovat současný stav inkluzívního vzdělávání ve školách z pohledu učitelů ZŠ. Chci zjistit, zda je školní inkluze dostatečně zajištěna podporou státu, zda je školní inkluze zajištěná …víceAbstract:
The topic of this master's thesis is Inclusion from the perspective of elementary school teachers. It focuses on teachers and their opinion about inclusion. These opinions can be both positive and critical. The main aim of this thesis is to ascertain current situation of inclusive education at schools from teachers' point of view. I would like to learn if the state provides enough support for inclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKEŠKOVÁ, Eva. Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ