Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens – Michal Ťavoda
Michal Ťavoda
Bakalářská práce
Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens
The Analysis of the Marketing Communication for an Optimal Brand Positioning of the Chosen Company
Abstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the marketing communication of the company Continental Barum s.r.o.. The theoretical part focuses on the marketing process and its stages. Then in the theoretical part, there are explained marketing strategies within the marketing strategy planning, as well as the marketing mix within marketing operational planning. Moreover, the marketing communication …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Analyse der Marketingkommunikation der Firma Continental Barum s.r.o.. Der theoretische Teil widmet sich dem Marketingprozess und seinen Phasen. Nachfolgend werden in diesem Teil die Marketingstrategien im Rahmen der strategischen Marketingplanung und der Marketing-Mix im Rahmen der operativen Marketingplanung erklärt. Außerdem werden auch die Kommunikationsinstrumente …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zveřejnit od: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŤAVODA, Michal. \textit{Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ch9qd8/.
Jak správně citovat práci
Ťavoda, Michal. Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing malých a středních podniků
Lucie Cukrová -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Marketing malé firmy
Tereza Kühnová -
Marketingový mix společnosti Dřevomonta
Iva Konečná