Role školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení – Petra SÝKOROVÁ
Petra SÝKOROVÁ
Bakalářská práce
Role školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení
Role of school special education teacher at the intervention of pupils with specific learning disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje problematice specifických poruch učení, jakožto významné poruše, která je nedílnou součástí téměř každé základní školy. V této kapitole nalezneme definice, etiologii, klasifikaci a diagnostiku specifických poruch učení …víceAbstract:
The thesis deals with role of school special education teacher at the intervention of pupils with specific learning disabilities. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is devoted to the issue of specific learning disabilities, as a significant disorder that is an integral part of almost every elementary school. In this chapter we will find definitions, etiology, classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Chlebcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SÝKOROVÁ, Petra. Role školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Předmět speciálně pedagogické péče na 1. stupni v distanční a online výuce
Marcela DVOŘÁKOVÁ -
Předmět speciálně pedagogické péče u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy.
Martina SAPÍKOVÁ -
Přínos předmětů speciálně pedagogické péče očima speciálních pedagogů
Jana LAJČÍKOVÁ -
Realizace výuky předmětů speciálně pedagogické péče žáků s postižením zraku v základním vzdělávání
Kateřina VALENOVÁ -
Role školního speciálního pedagoga a náplň předmětu speciálně pedagogické péče na 2. stupni základních škol v jihomoravském kraji
Veronika BEDNÁŘOVÁ -
Porovnání znalostí v přírodovědných předmětech u žáků třetího až pátého ročníku na základní škole ve Finsku a základní škole v České republice - vybrané speciálně pedagogické aspekty
Markéta SUCHANKOVÁ -
Dítě s poruchou binokulárního vidění v procesu speciálně pedagogické péče
Lucie Koutná