Plánování přechodu žáků s mentálním postižením ze základních škol speciálních do běžného života – Mgr. Jaromír MAŠTALÍŘ
Mgr. Jaromír MAŠTALÍŘ
Disertační práce
Plánování přechodu žáků s mentálním postižením ze základních škol speciálních do běžného života
Transition planning aimed for pupils with learning disability leaving special schools onto daily life
Anotace:
Disertační práce řeší problematiku ukončování povinné školní docházky (dále jen "PŠD") a plánování přechodu žáků s mentálním postižením ze školy do další etapy jejich života. S odkazem na zpracovaná teoretická východiska a rámec lze dané téma označit jako nedostatečně probádané, nacházející se mimo rámec vědeckovýzkumných zájmů speciálněpedagogických a také dalších vědních disciplín. Disertační práce …víceAbstract:
The dissertation focuses on pupils with learning disabilities completing compulsory education and planning transition to further stage of their lives. The topic could be considered unrelated to special education and therefore not sufficiently researched. There were four goals in the dissertation: (1) To acknowledge, describe and subsequently evaluate the process of support during the completion of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠTALÍŘ, Jaromír. \textit{Plánování přechodu žáků s mentálním postižením ze základních škol speciálních do běžného života}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cihgh4/.
Jak správně citovat práci
MAŠTALÍŘ, Jaromír. Plánování přechodu žáků s mentálním postižením ze základních škol speciálních do běžného života. Olomouc, 2015. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ