Problematika kulturního dědictví v rozvoji regionů – Bc. Jan Dostál
Bc. Jan Dostál
Diplomová práce
Problematika kulturního dědictví v rozvoji regionů
Problems of cultural heritage in regional development
Anotace:
Kulturní dědictví v hmotné i nehmotné podobě je bohatstvím národa, které je nutné uchovat a přenášet dalším generacím. Problematika kulturního dědictví na území regionu Chrudimsko_Hlinecko spočívá především ve využívání kulturního potenciálu a jeho správě pověřenými institucemi. Individuální zaměření subjektů, jejich prezentace a využívání je podmíněna hlavně rozdílností zřizovatelů a neexistující …víceAbstract:
Cultural heritage in tangible and intangible form represents a wealth of a nation, which needs to be preserved and passed on to the future generations. The main issue of cultural heritage in Chrudim_Hlinsko region lies primarily in the usage of its cultural potential and institutional management. Individual specialization of the heritage sites, their usage and presentation are determined by the dissimilarities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Vizuální řešení kulturní instituce
Lucie Hůlková -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
Žaneta Polášková -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková
Název
Vložil
Vloženo
Práva