Bc. Josef POHÁNĚL
Bakalářská práce
Projekt Nadace
Project of endowment
Anotace:
Podstatou mé bakalářské práce je návrh projektu, který by byl realizovatelný a vedl k založení nadace. V teoretické části je popsán sektor, ve kterém nadace působí, teorie marketingu v tomto sektoru a problematika nadací všeobecně. V analytické jsou potom sepsány listiny potřebné k založení nadace, vysvětlen hlavní účel nadace, která má být založena a dále je zde vytvořena SWOT analýza projektu a stručně …víceAbstract:
Substance of my bachelor thesis is design of viable project, which would lead to endowment. In my theoretical part is described sector, in which foundation operate, marketing theory in this sector and general issues of foundations. There are deeds of foundation and explanation of foundation main object in analytical part. Also there is SWOT analysis of project and marketing plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 5. 12. 2012
Identifikátor:
7436
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POHÁNĚL, Josef. Projekt Nadace. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace
Eliška KOCHOVÁ -
Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci
Natálie KOKRHELOVÁ -
Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci
Natálie KOKRHELOVÁ -
SWOT analýza vybrané neziskové organizace zabývající se vzděláváním
Iva ČERVEŇÁKOVÁ -
Dopad bitcoinu a technologie blockchain na sektor finančních služeb
Karel Halačka -
Aplikace SWOT analýzy při zavedení eura v průmyslovém podniku
Rudolf Michálek -
Využitie reportingových nástrojov v Nadace O2
Nina Ságová