Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti. – Bc. Eva HOLEČKOVÁ
Bc. Eva HOLEČKOVÁ
Diplomová práce
Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti.
The client as a key factor of the bank efficiency.
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem ?Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti? je na základě výzkumu u GE Money Bank, a.s., který byl proveden pomocí dotazníkového šetření, měření spokojenosti klientů s GEMB a dále zjištění důvodů vedoucí zákazníka k výběru své hlavní banky. K samotnému zjištění spokojenosti klientů jsou využívány metody ECSI a NPS a ke zjištění důvodů, proč někteří klienti …víceAbstract:
The goal of my dissertation entitled ?Customer as value-created factor of bank productivity? is to measure satisfaction of clients of GE Money Bank, a.s. and to find out the reasons that lead customers to choose their main bank. The results of measurement I have gained from research into GE Money Bank, a.s. by application of questionnaires. I have used methods ECSI and NPS to find out the extent of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Faltejsková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLEČKOVÁ, Eva. \textit{Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/cjkvc7/.
Jak správně citovat práci
HOLEČKOVÁ, Eva. Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti.. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Veronika Ricková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Mystery shopping
Marek Tomčík -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Měření spokojenosti zákazníků franšízových ovocných barů
Michaela Pokusová -
Měření spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku
Eva Vymětalíková -
Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb
Lucie ŠIMKOVÁ -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Michaela Vilímková