Schwa, its Perception and Implementation by Czech Speakers of English – Daniel KOPITZ
Daniel KOPITZ
Bakalářská práce
Schwa, its Perception and Implementation by Czech Speakers of English
Schwa, its Perception and Implementation by Czech Speakers of English
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the English vowel schwa, its perception and implementation, especially by Czech students of English. It also provides information about the main factors influencing the perception and acquisition of the second language. The practical part of the thesis, focusing on the students with their level of English being pre-intermediate, intermediate and advanced, is based on …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá anglickou samohláskou schwa, její percepcí a implementací zejména u českých studentů angličtiny, ale také způsoby a faktory ovlivňující vnímání a učení se druhého jazyka. Praktická část práce, zaměřující se na skupinu českých studentů na úrovní mírně pokročilých, středně pokročilých a pokročilých v anglickém jazyce, je založena na hypotézách o možných chybách studentů při …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Bártová Vopravilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPITZ, Daniel. Schwa, its Perception and Implementation by Czech Speakers of English. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Lingvistické prvky angličtiny jako druhého jazyka v Nizozemí: Průzkum mezi Nizozemskými mluvčími
Petr ŠTĚPNIČKA -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková