Alice Gotwaldová

Bakalářská práce

Analýza marketingové taktiky hotelu Villa Regenhart

Anotace:
Teoretická část bakalářské práce zahrnuje rešerši pojmů, které jsou klíčové pro porozumnění praktické části. Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu Villa Regenhart. Na základě výsledků analýzy budou navržena opatření, která by odstranila zjištěné nedostatky.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.