Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady – Gordana Bilecová
Gordana Bilecová
Bakalářská práce
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Influencer Marketing: Ethical Aspects, Impact on Contemporary Society, Utilization Strategies, and Long-Term Impacts
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komplexní výzkum vlivu influencer marketingu na současnou společnost. Analyzuje strategie využití tohoto marketingového přístupu a zkoumá jeho dlouhodobé dopady. Práce se také věnuje důkladné analýze etických aspektů spojených s influencer marketingem. Metodou výzkumu jsou rozhovory s influencery a detailní analýza etických postupů v oblasti propagace. Tato práce …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on a comprehensive examination of the impact of influencer marketing on contemporary society. It analyzes strategies for utilizing this marketing approach and investigates its long-term effects. The work also dedicates thorough attention to the ethical aspects associated with influencer marketing. The research methodology involves interviews with influencers and a detailed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BILECOVÁ, Gordana. \textit{Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a~dlouhodobé dopady}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ckw5in/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
Martina Veselková -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Etika v oblasti instagramového influencer marketingu cíleného na nezletilé v ČR
Adéla Čáslavková -
Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Dominik Gerža -
Marketing na sociálních sítích
Michaela Rybková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová