Řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Stavební keramika, s.r.o. – Jana Moravcová
Jana Moravcová
Bakalářská práce
Řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Stavební keramika, s.r.o.
Customer Satisfaction Management in Stavební keramika, Ltd
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníků, významem této problematiky pro podnik a metodami a způsoby, jak lze v podniku spokojenost zákazníků zjišťovat. Poznatky jsou prakticky aplikovány v podmínkách společnosti Stavební keramika, s.r.o. za účelem zjištění silných a slabých stránek firmy a řízeného zvyšování spokojenosti zákazníků.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the evaluation of customer satisfaction, the importance of these issues for the company and the methods and ways how to identify customer satisfaction in company. Theoretical facts are applied in practice in conditions of Stavební keramika, Ltd. in order to determine the strengths and weaknesses of the company and increase customer satisfaction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Moravcová, Jana. Řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Stavební keramika, s.r.o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Veronika Haasová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Veronika Haasová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kamila Zápecová