Jana Moravcová

Bakalářská práce

Řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Stavební keramika, s.r.o.

Customer Satisfaction Management in Stavební keramika, Ltd
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníků, významem této problematiky pro podnik a metodami a způsoby, jak lze v podniku spokojenost zákazníků zjišťovat. Poznatky jsou prakticky aplikovány v podmínkách společnosti Stavební keramika, s.r.o. za účelem zjištění silných a slabých stránek firmy a řízeného zvyšování spokojenosti zákazníků.
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the evaluation of customer satisfaction, the importance of these issues for the company and the methods and ways how to identify customer satisfaction in company. Theoretical facts are applied in practice in conditions of Stavební keramika, Ltd. in order to determine the strengths and weaknesses of the company and increase customer satisfaction.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Moravcová, Jana. Řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Stavební keramika, s.r.o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků