Metafory v reklamních sloganech – Bc. Zdeněk STEINER
Bc. Zdeněk STEINER
Bakalářská práce
Metafory v reklamních sloganech
Metaphors in advertising slogans
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to give the readers basic knowledge of advertising, its types and history. Current study also examines the question of differences between the advertising and the vocational texts. It also studies the main concepts of the advertising language and in particular the usage of metaphors in the advertising slogans. The last part is dedicated to the advertising text …víceAbstract:
Účelem této bakalářské práce je seznámit čtenáře se základní znalostí reklamy, jejím rozdělením a historií. Tato práce také zkoumá otázku rozdílů mezi reklamními a odbornými texty. Práce se rovněž zabývá zakladními složkami reklamního jazyka a zejména použitím metafor v reklamních sloganech. Závěrečná část práce je věnována analýze reklamních textů z lingvistického hlediska.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
8438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEINER, Zdeněk. Metafory v reklamních sloganech. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
Anna Talašová -
Tištěná sociální reklama neziskového sektoru v ČR (zaměření na děti)
Petra Feltlová -
Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
Lucie Adamiecová -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Holubičková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Miroslav Jobák -
Jazyk reklamy
Zuzana CHALUPOVÁ -
Elipsa v jazyce reklamy (na příkladu francouzštiny a češtiny)
Jan SYROVÁTKA