Bc. Kristýna Křížanová

Diplomová práce

Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.

The Project of Customer Relationship Management in the ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Anotace:
Práce reaguje na aktuální problémy ve společnosti a průmyslovém odvětví. Celkový trh se mění a každá firma musí mít perfektní znalosti o zákaznících a tržním prostředí. Důležité je tvořit trvalý vztah založený na vzájemné loajalitě. Práce si klade za cíl navrhnout optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Abstract:
This thesis responds to current problems in society and industry. The market is changing and every company must have a perfect knowledge about its customers and the market environment. It is important to create a long lasting relationship with the customers, which is based on mutual loyalty. This thesis aims to suggest the means of optimalization of customer relationship management of the ZPS - FRÉZOVACÍ …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Křížanová, Kristýna. Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management