Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s. – Bc. Kristýna Křížanová
Bc. Kristýna Křížanová
Diplomová práce
Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
The Project of Customer Relationship Management in the ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Anotace:
Práce reaguje na aktuální problémy ve společnosti a průmyslovém odvětví. Celkový trh se mění a každá firma musí mít perfektní znalosti o zákaznících a tržním prostředí. Důležité je tvořit trvalý vztah založený na vzájemné loajalitě. Práce si klade za cíl navrhnout optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.Abstract:
This thesis responds to current problems in society and industry. The market is changing and every company must have a perfect knowledge about its customers and the market environment. It is important to create a long lasting relationship with the customers, which is based on mutual loyalty. This thesis aims to suggest the means of optimalization of customer relationship management of the ZPS - FRÉZOVACÍ …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽANOVÁ, Kristýna. \textit{Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/cmh911/.
Jak správně citovat práci
Křížanová, Kristýna. Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane