Mgr. Marek ADAMÍK

Bakalářská práce

Komunikace vybrané neziskové organizace a možnosti jejího zefektivnění

The Marketing communications of Ekocentrum Čtyřlístek with publicity
Anotace:
Práce se zabývá otázkou, proč komunikovat s veřejností a jaké jsou důsledky její absence. Poukazuje na rozdíly mezi ziskovým a neziskovým sektorem a nabízí čtenáři možnost poznat, že marketingové komunikace mohou být užitečným pomocníkem i pro ekologické organizace. Teoretická část pojednává o neziskovém sektoru a základních rysech ekologických organizací. Dotkne se většiny oblastí jejich zájmu a zaměří …více
Abstract:
This work is about communication with publicity and consequences of non-communication. It adverts to defferences between profit and non-profit sector, included piece of knowledge about marketing communications - useful helper for ecological organizations. The theory part is about non-profit sector and basic aspects of ecological organizations. There are mentioned their most important activities and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Zveřejnit od: 10. 5. 2007
Identifikátor: 4792

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADAMÍK, Marek. Komunikace vybrané neziskové organizace a možnosti jejího zefektivnění. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace