Bc. Kateřina Rejdáková

Diplomová práce

Marketingová strategie podniku Kino Kavárna

Marketing strategy of company Kino Kavárna
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro Kino Kavárnu v Blansku. V teoretické části jsou rozebrány klíčové aspekty marketingu služeb, analýzy mikro a makroprostředí, metody marketingového výzkumu a marketingové strategie. Praktická část aplikuje tyto teoretické poznatky v podnikovém prostředí, kde je provedena situační analýza, primární výzkumy (pozorování, dotazníkové šetření …více
Abstract:
This thesis addresses the design of a marketing strategy for Cinema Café in Blansko. The theoretical section discusses key aspects of service marketing, analyses of micro and macro environments, marketing research methods, and marketing strategies. The practical section applies these theoretical insights in a business setting, where a situational analysis is performed, primary research is conducted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON