Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje – Martina NEČASOVÁ
Martina NEČASOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje
Visitor satisfaction and its role in destination marketing of tourism in South Bohemia
Anotace:
Práce je zaměřená na spokojenost návštěvníků ve vybrané turistické oblasti Šumavsko v Jihočeském kraji. Práce je rozdělena na tři části. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy z marketingu a managementu destinace cestovního ruchu. V druhé části je popsána metoda sběru a vyhodnocení dat. Poslední část je věnovaná zpracování dat z dotazníkového šetření, nabídce služeb v tomto …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the visitor satisfaction in the selected tourist region Šumavsko in South Bohemia. Bachelor thesis is separated in three parts. First part is teoretic, where the main terms from marketing and management destination of tourism are defined. In the second part is included method of collection and data evaluation. The last part is based on data processing, from the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEČASOVÁ, Martina. \textit{Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/cnm62z/.
Jak správně citovat práci
NEČASOVÁ, Martina. Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing a management v esportu
Petr Tomek -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing a management taneční školy - skupiny
Kateřina Valentová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu