Zhodnocení významu značky z hlediska kupního chování spotřebitele – Václav Houba
Václav Houba
Bakalářská práce
Zhodnocení významu značky z hlediska kupního chování spotřebitele
Assessment of the brand importance for consumer purchasing decision
Anotace:
V současné době se na trhu s potravinami vyskytuje nepřeberné množství značek, mezi kterými se průměrný spotřebitel zpravidla nemůže orientovat. Každý zná nějaké množství značek, s jejichž výrobky přichází často do styku a na takové značky má vybudovaný nějaký názor. Ne u všech kategorií potravin však spotřebitelé přikládají značce nakupovaného zboží stejnou váhu.Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání …víceAbstract:
Currently, there is a huge variety of brands at the grocery market, among which the average consumer cannot usually navigate. Everyone knows several brands whose products they often encounter and have some opinion on such brands. Not every category of food though, evokes the same interest of different brands in consumers’ minds.This bachelor thesis deals with the study of the importance that consumers …víceKlíčová slova
značka trh spotřebitel chování nákup rozhodování potraviny propagace komunikace maloobchod
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The package as a tool of marketing communication
Daniela Jiroutová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Marketingové strategie firem a rozhodování spotřebitelů
Adriana Ryjáčková -
Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci
Eva Papežová -
Marketingová komunikace na podporu prodeje The North Face Ostrava
Ellen Kocichová -
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva