Implementace prvků lidové kultury do výuky na 1. stupni ZŠ – Zora MATĚJČKOVÁ
Zora MATĚJČKOVÁ
Diplomová práce
Implementace prvků lidové kultury do výuky na 1. stupni ZŠ
Implementation of folklore elements into teaching at primary school
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá prvky lidové kultury a způsobem jejich zařazování do výuky na 1. stupni základních škol. V práci jsou vymezeny oblasti lidové kultury, její prvky a příležitosti k zařazování folklorních témat v průběhu kalendářního roku. Práce poukazuje také na cílené snahy o zařazování folkloru do škol prostřednictvím projektu Národního ústavu lidové kultury "Tady jsme doma". V empirické …víceAbstract:
The presented thesis deals with folklore elements and the way of their inclusion in teaching at primary school. The thesis defines the areas of folk culture, its elements, and opportunities to include folklore topics during the calendar year. The work also points to targeted efforts to include folklore in schools through the project of the National Institute of Folk Culture "Tady jsme doma". The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Tomáš Čech, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATĚJČKOVÁ, Zora. Implementace prvků lidové kultury do výuky na 1. stupni ZŠ . Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Nastavení komunikace na online médiích pro projekt Tady je moje od ČMSS
Sarah Salehová -
Kvalitativní analýza vztahu environmentální a technické gramotnosti studentů učitelství 1. stupně ZŠ
Jana DOLEJŠOVÁ -
Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Tereza MANOVÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Mentální reprezentace pojmu závislost u žáků II.stupně ZŠ
Martina Ušatá -
Adverzní dětské zkušenosti u klientů s poruchou autistického spektra
Votavová Votavová -
Názory mladých lidí na artificiální hudbu a jejich zkušenosti s ní
Anna Hrudová -
Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem
Andrea Špoková
Název
Vložil
Vloženo
Práva