Pavla CHRISTOPHOVÁ

Bakalářská práce

Funkčnost a účinnost nových anglických názvů v marketingu a managementu

Efficiency and utility of new English names in marketing and management
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení funkčnosti a účinnosti nových anglických názvů v marketingu a managementu. Teoretická část mé práce se tedy zabývá historickými souvislostmi a důvody nutnosti zabývat se tématem nových anglických názvů. Uvádím zde také některé konkrétní názvy s vysvětlením jejich významu a funkčnosti. Dále se zabývám dvěma příklady z praxe. První příklad se týká užití v pracovní …více
Abstract:
The aim of my thesis is to analyse the efficiency and utility of some new English terms in marketing and management. The theoretical part is focused on historical origin and causes of the necessity to consider the the topic of new English terms. I also analyse some current terms and explain their meaning. I illustrate the situation of the usage on two examples from business. The first one refers to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Izavčuk

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHRISTOPHOVÁ, Pavla. Funkčnost a účinnost nových anglických názvů v marketingu a managementu. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management