Řízení kvality ve stavební firmě SSŽ, a. s. – Dušan TŘEŠTÍK
Dušan TŘEŠTÍK
Bakalářská práce
Řízení kvality ve stavební firmě SSŽ, a. s.
Quality management in construction company SSŽ, a.s.
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je zformovat podstatu řízení kvality ve stavebních firmách v ČR a ve stavební firmě SSŽ a.s., která se zaměřuje na realizaci dopravních staveb. Práce zkoumá silné a slabé stránky firmy SSŽ a.s. a analyzuje řízení jakosti ve firmě SSŽ a.s. s důrazem na kvalitu prováděných staveb. V teoretické části práce jsou rozebrány způsoby řízení jakosti ve stavební výrobě. Praktická …víceAbstract:
The subject of my bachelory work is forming quality management in building companies in ČR and in building company called SSŽ which is aimed at realization of transport buildings. My work examines strong and weak points of company SSŽ and analyse quality management in company SSŽ with pressure on quality of their buildings. In theoretical part of my work there is examined all ways of quality management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor:
5605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TŘEŠTÍK, Dušan. Řízení kvality ve stavební firmě SSŽ, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv zavádění principů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců
Pavel Novotný -
Vliv přístupů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců
Jana Šťastná -
Vliv zavádění principů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců
Monika Bencová -
Stres a pracovní spokojenost u zaměstnanců ve služebním poměru Policie ČR
Tereza STAŇKOVÁ -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
Problematika řízení kvality služeb v gastronomii
Lukáš Denk -
Řízení kvality služeb v gastronomii
Adéla Rieszová -
Řízení kvality služeb
Marta Kubálková