STANDARDIZACE LEKTORSKÝCH MANUÁLŮ – Vendula Hluzinová
Vendula Hluzinová
Bakalářská práce
STANDARDIZACE LEKTORSKÝCH MANUÁLŮ
Krok 1: Komparace lektorských příruček
Title: The Standardization of Lectors Manuals Subtitle: The Comparation of Lectors Manuals
Anotace:
Tato práce je kvantitativní komparativní studií, jež se zaměřuje na srovnání metodických příruček pro vzdělavatele dospělých s cílem vytvořit a otestovat vhodný nástroj ke zkoumání těchto příruček. Jejím obsahem je porovnání dvou obsahových součástí příruček, a sice složky sběru vstupních dat o vzdělávací akci, a složky praktické, popisující metody a techniky vzdělávání dospělých. K uvedeným dvěma …víceAbstract:
This work is a quantitative comparative study focused on comparison of systematic manuals for educationists of adults. Its goal is to create and test an instrument appropriate to study those manuals. The content of this work is a comparison of two content parts of the manuals, namely of the components with data collection about the educational event, and of practical components, describing methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2009
- Vedoucí: Dušan Šimek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 12. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Tvorba vzdělávacího kurzu pro potřebu dalšího vzdělávání lektorů Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj
Svatava ZIMULÁKOVÁ -
Poradenství jako příležitost pro neformální vzdělávání a informální učení
Renata CHRÁPKOVÁ DLOUHÁ -
Návrh koncepce kurzu odborné polštiny pro účely vzdělávání dospělých
Jana Mrkývková -
Jane Addams - její život, dílo, vzdělávací filosofie a přínos pro samotné vzdělávání dětí i dospělých
Veronika Schultzeová -
Výchovné a vzdělávací prostředky využívané v zařízeních pro vzdělávání dospívajících a dospělých osob s mentálním postižením
Eva Jeřábková -
Projekt vzdělávání pro pracovníky náhradní rodinné péče
Dominika Babáková -
Analýza stávající úrovně celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Filip KNOBLOCH
Název
Vložil
Vloženo
Práva