Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou – Mgr. Pavel BARAN
Mgr. Pavel BARAN
Diplomová práce
Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou
The Practical Manual for Co-operation with a Communication Agency
Anotace:
Diplomová práce „Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou“ reaguje na ne zcela vyhovující stav vzdělání marketingových pracovníků a reklamních managerů se kterým se setkávám v praxi. Řada, zejména malých a středně velkých podniků, dosud nezaměstnává marketingové specialisty s dostatečnou kvalifikací, nechápe význam a přínos reklamy, neumí reklamu využít jako konkurenční …víceAbstract:
„The Practical Manual for Co-operation with a Communication Agency" is a project which responds to not quite satisfactory state of the advertising market in nowadays practice. Many, especially small and middle size companies, do not employ marketing specialists with sufficient qualification. They do not understand the significance and contribution of marketing communication (publicity) and they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2749
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARAN, Pavel. Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Základní statistické metody pro vytěžování jazykových dat a jejich možnosti pro analýzu textů
Michaela LÁNÍČKOVÁ -
Manuál pro práci s volně stažitelným softwarem ArcGIS Explorer
Markéta Pluskalová -
Návrh vzdělávacího programu pro konkrétní cílovou skupinu
Čestmír Vorlíček -
Grafický manuál značky a vizuálního stylu pro firmu TEAMWAY a.s.
Jindřich Richter -
Zpracování metodických listů k Brněnskému architektonickému manuálu pro obohacení výuky výtvarné výchovy na středních školách
Eva Machovská -
Manuál učitele pro zvýšení kvality jeho online výuky
Marek Lekeš -
Katalogizace dokumentů pro zrakově postižené: teorie a návrh manuálu
Lucie Opálková