Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku – Denisa Šúmská
Denisa Šúmská
Bakalářská práce
Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku
The Perception of Product Placement in the Czech Republic and Portugal
Anotace:
Cílem této práce je popsat vnímání product placementu (PP) studenty vysokých škol a porovnat povědomí českých a portugalských studentů. V teoretické části se práce zabývá termínem "product placement" jakožto nástrojem marketingové komunikace, jeho definicí, historií, vývojem, rozdělením a legislativní úpravou. Praktická část pak zkoumá, jak vnímají filmový product placement studenti vysokých škol v …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the percepcion of product placement (PP) in movies by university students and to compare their attitude in the Czech Republic and Portugal. The theoretical part describes the term and its definition, as well as the history, development and legislation. The practical part examines students' attitude to product placement, their ability to notice branded …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÚMSKÁ, Denisa. \textit{Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/cpb0he/.
Jak správně citovat práci
Šúmská, Denisa. Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
From On-site to On-line: How COVID-19 Changed the World of Interpreting
Petra Kapitančíková -
On-line dětská pornografie
Jakub Tuček -
Zpracování a vizualizace dat z on-line dotazníkového šetření v oblasti sociálních sítí
Marek Immer -
Zpracování a vizualizace dat z on-line dotazníkového šetření v oblasti soukromí
Martin Řehka -
On-line dětská pornografie
Barbora Šperková -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa