Žádost jako komunikační nástroj ve veřejné správě – Miroslava Citovecká
Miroslava Citovecká
Diplomová práce
Žádost jako komunikační nástroj ve veřejné správě
A request as a communication medium in a public report
Anotace:
Předmětem diplomové práce Žádost jako komunikační nástroj ve veřejné správě je podrobit analýze některé žádosti vydávané v rámci správního oddělení Městského úřadu Šternberk, s cílem upravit tyto žádosti na základě provedeného šetření tak, aby byly pro klienty přístupné a srozumitelné a aby se staly co nejefektivnějším prostředkem komunikace mezi úředníkem a klientem při vyřizovaní záležitostí týkajících …víceAbstract:
The subject of the graduation thesis A request as a communication tool in public service is to analyse some requests released by the administrative department of the municipality Šternberk with the aim to adjust these requests on the basis of the completed research in order to make them more understandable and accessible to clients and in order to be highly effective means of communication between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: Pavel Neumeister
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 2. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - správní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické služby pro životní situace ve veřejné správě
Martina Šušková -
Analýza životní situace občana v souvislosti s nástroji eGovernmentu
Martin Hladík -
Analýza životní situace firmy v souvislosti s nástroji eGovernmentu
Petra Lysá -
Shared service centres in the Czech public service administration - advantage and risks of their implementation
Šárka Pelikánová -
Analysis and design of online public service
Hanan Ahmed -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Veřejná správa a možnosti komunikace s klienty na příkladu městského úřadu Budišov nad Budišovkou
Marcela Prusková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková
Název
Vložil
Vloženo
Práva