Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever – Bc. Ondřej KRÁL
Bc. Ondřej KRÁL
Diplomová práce
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Project work with a FMCG company to develop strategies to keep the market share of their premier brands against private brands owned by super-market chains.
Anotace:
Diplomová práce popisuje současné trendy v zavádějí vlastních značek obchodních řetězců a jejich výrazný úspěch na trhu. Účelem práce je nalezení strategií pro udržení pozice na trhu prémiových značek nadnárodních výrobců.Abstract:
This master thesis discusses the growing market of brands owned by the retailers themselves (Distributor Owned Brand - DOB) and their possible influence on brands of traditional producers (Manufacturer Owned Brand {--} MOB). The main focus of the paper is on Fast Moving Consumer Goods {--} FMCG. The analysis is not focused only on the situation of the retailers but also the DOBs, where they are coming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 12. 5. 2010
Identifikátor:
1005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁL, Ondřej. \textit{Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqspn7/.
Jak správně citovat práci
KRÁL, Ondřej. Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení finanční pozice a výkonnosti obchodních řetězců Tesco a Lidl působících v ČR
Sergey Seregin -
Budování konkurenční pozice českého obchodního řetězce
Vít Häuser -
Trainee program v prostředí obchodního řetězce - aplikace konceptu mateřské společnosti
Tereza Šafková -
Postavení vlastních značek obchodního řetězce
Jakub LHOTÁK -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný