Bc. Ondřej KRÁL

Diplomová práce

Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever

Project work with a FMCG company to develop strategies to keep the market share of their premier brands against private brands owned by super-market chains.
Anotace:
Diplomová práce popisuje současné trendy v zavádějí vlastních značek obchodních řetězců a jejich výrazný úspěch na trhu. Účelem práce je nalezení strategií pro udržení pozice na trhu prémiových značek nadnárodních výrobců.
Abstract:
This master thesis discusses the growing market of brands owned by the retailers themselves (Distributor Owned Brand - DOB) and their possible influence on brands of traditional producers (Manufacturer Owned Brand {--} MOB). The main focus of the paper is on Fast Moving Consumer Goods {--} FMCG. The analysis is not focused only on the situation of the retailers but also the DOBs, where they are coming …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 12. 5. 2010
Identifikátor: 1005

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁL, Ondřej. Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.