David Janoška

Bakalářská práce

Uplatnění zpětné vazby v procesu zvyšování spokojenosti zákazníků

Usage of feedback in the proces of increasing customer satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce „Uplatnění zpětné vazby v procesu zvyšování spokojenosti zákazníků“ pojednává o procesu zvyšování spokojenosti zákazníků v projektu Svět vzdělání na dálku. Cílem práce je zvýšení spokojenosti zákazníků během dané doby se službou online tříd. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti spokojenosti zákazníka, inovačního procesu a zpětné vazby. Praktická část se zabývá měřením spokojenosti …více
Abstract:
The bachelor's thesis "Usage of feedback in the process of increasing customer satisfaction" deals with the process of increasing customer satisfaction in the project Svět vzdělání na dálku. The aim of the work is to increase customer satisfaction during the given time with the service of online classes. The theoretical part contains knowledge from the field of customer satisfaction, innovation process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Valery Senichev, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.