Komunikační plán společnosti HPR kámen, s.r.o. – Tereza Hubáčková
Tereza Hubáčková
Bakalářská práce
Komunikační plán společnosti HPR kámen, s.r.o.
Communication Plan of the Company HPR kámen, s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření nového komunikačního plánu pro společnost HPR kámen, s.r.o. Společnost se zabývá zpracováním kamene pro stavební a pomníkovou činnost. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá z popisu důležitých pojmů marketingové komunikace a komunikačního plánu. Část praktická obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu situace …víceAbstract:
The main aim of this bachelor's thesis is creation of the new communication mix for the HPR kámen, s.r.o. company. The company is focused on processing stone for building and memorial activities. The thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of a description of the important concepts of marketing communication and communication plan. The practical part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hubáčková, Tereza. Komunikační plán společnosti HPR kámen, s.r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková