Priority mateřské školy z hlediska pedagogického sboru – Tereza Kroupová
Tereza Kroupová
Bakalářská práce
Priority mateřské školy z hlediska pedagogického sboru
Priorities of Nursery School from the Perspecive of the teaching Staff
Anotace:
Tato bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá objasněním pedagogické evaluace, autoevaluace, současnými požadavky na kvalitu preprimár-ního vzdělávání a autoevaluačním nástrojem Dobrá škola metoda pro stanovení priorit školy. Praktická část práce se opírá právě o aplikaci zmiňovaného nástroje, kdy pedagogičtí pracovníci z vybraných škol třídili kartičky s výroky …víceAbstract:
This thesis has theoretical and empirical nature. The theoretical part identifies educational evaluation and self-evaluation according to current quality requirements of pre-primary educational system. It also clarifies the auto-evaluation method applied to determine scho-ol's priorities - Dobrá Škola. The practical part of this thesis is based on the application of the aforementioned method Dobrá …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kroupová, Tereza. Priority mateřské školy z hlediska pedagogického sboru. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagog a jeho kompetence pro preprimární vzdělávání
Zuzana Motálková -
BARIÉRY VE VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ
Andrea JURŮJOVÁ -
Bariéry ve vzdělávání pedagogických pracovníků
Andrea JURŮJOVÁ -
Alternativní preprimární vzdělávání formou lesních mateřských škol
Blanka FAJKUSOVÁ -
Proces autoevaluace střední školy z pohledu vedoucích a ostatních pedagogických pracovníků
Marie Pleváková