Žák jako řešitel přírodovědného pokusu – Eva VYMYSLICKÁ
Eva VYMYSLICKÁ
Diplomová práce
Žák jako řešitel přírodovědného pokusu
Pupil as a solver of science experiment
Anotace:
Práce je zaměřena na pokus jako jednu z metod přírodovědného vzdělávání na 1. stupni základní školy. Teoretická část práce se vztahuje k současným požadavkům přírodovědného vzdělávání, zakotvených v kurikulárních dokumentech. Výzkumná část je zaměřena na žáka, jako řešitele přírodovědného pokusu. Popisuje, jak žák s navrženými pokusy pracuje a sleduje rozvoj jednotlivých složek jeho osobnosti.Abstract:
The thesis focuses on the attempt as one of the methods of science education at the 1st primary school. The theoretical part of the work relates to the current requirements of science education, enshrined in the curriculum. The research part is focused on the student as a researcher science experiment. Describes how the pupil works with the proposed experiments and monitoring the development of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2013
Zveřejnit od: 4. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYMYSLICKÁ, Eva. Žák jako řešitel přírodovědného pokusu. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 7. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Pokusy s prvky badatelsky orientované výuky v hodinách prvouky a přírodovědy na 1. stupni ZŠ
Tereza LEITLOVÁ -
Badatelsky orientované vyučování v hodinách přírodovědy se zaměřením na fyzikální pokusy
Ilona MATONOHOVÁ -
Laboratorní pokusy a jejich využití při badatelsky orientované výuce přírodovědných předmětů
Denisa JANDOVÁ -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Badatelsky orientovaná výuka se zaměřením na mykologii
Kristýna NERUŠILOVÁ -
Počáteční přírodovědná gramotnost předškolních dětí a její projektové využití v mateřské škole
Adéla Petrovická -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová