Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z – Ondřej Koziorek
Ondřej Koziorek
Bakalářská práce
Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z
Generation Z's Perception of Air Bank Commercials
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vnímání reklamních kampaní společnosti Air Bank mezi členy generace Z, s důrazem na porovnání tradičních reklam a kampaní zahrnujících influencery. Práce kombinuje teoretický přehled s praktickým výzkumem, který zahrnuje kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní rozhovory s cílem objasnit, jaké aspekty reklam nejvíce oslovují tuto cílovou skupinu a jak …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the perception of Air Bank's advertising campaigns among members of Generation Z, with a focus on comparing traditional advertisements and campaigns involving influencers. The work combines a theoretical overview with practical research, which includes quantitative questionnaire surveys and qualitative interviews to elucidate which aspects of advertisements most appeal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koziorek, Ondřej. Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová