Vliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníků – David HAVELEC
David HAVELEC
Bakalářská práce
Vliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníků
Influence of Product Demonstration to the Preferences of the Selected Customer Segment
Anotace:
Prezentace zkoumá vliv předvedení produktu- počítačového softwaru Microsoft Windows 8.1 a hardwaru Lenovo Yoga a Nokia Lumia na preference studentů vysokých škol při kupování nových zařízení- počítačů, tabletů a chytrých telefonů. Výzkum byl proveden ve spolupráci se společnostmi Microsoft a Lenovo. Během výzkumu bylo osloveno 400 respondentů. Účelem této práce je ukázat, jak může správné prezentace …víceAbstract:
The presentation examines influence of product demonstration of computer software Microsoft Windows 8.1 and hardware Lenovo Yoga and Nokia Lumia to the preferences of university students in buying new computers, tablets and smartphones. The research was realized in cooperation with companies Microsoft and Lenovo. During research there were 400 respondents. The aim of this thesis is to show, how proper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVELEC, David. \textit{Vliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníků}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cvkjuw/.
Jak správně citovat práci
HAVELEC, David. Vliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníků. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Datově orientovaný přístup při vývoji software
Tomáš Janečka -
Návrh multimediální učebny, s využitím speciálního a standardního hardware a software na základní škole.
Michal KUBÍK -
Financial Analysis of Lenovo Group
Xuexin Chen -
Financial Analysis of Lenovo company
Peiye Shi -
Analýza vplyvu internetového marketingu na návštevnosť Lenovo Blogu CZ
Petra Ruskovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva