Barbora BORŮVKOVÁ

Diplomová práce

Srovnání některých vybraných témat v učebnicích na 1. stupni ZŠ

Comparison of some selected topics in textbooks at the primary school
Anotace:
Práce se zabývá porovnáním transmisivního pojetí výuky matematiky a konstruktivistického pojetí matematiky. V práci je popisována výuka jednotlivých vybraných probíraných témat v hodinách matematiky na prvním stupni z hlediska transmisivního pojetí a konstruktivistického pojetí. Výzkumné šetření se týkalo zjišťování úspěšnosti dětí při přijímacím řízení na osmiletá gymnázia. Zkoumala jsem, zda jsou …více
Abstract:
The thesis deals with the comparison of the transmissive concept of teaching mathematics and the constructivist concept of mathematics. The thesis describes the teaching of individual selected topics in mathematics lessons at the first level from the point of view of the transmissive concept and the constructivist concept. The research investigation concerned the determination of children's success …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Lukáš Honzík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BORŮVKOVÁ, Barbora. Srovnání některých vybraných témat v učebnicích na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/