Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace – Bc. Martin Cigánek
Bc. Martin Cigánek
Diplomová práce
Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace
Marketing Communication with the Target Group of a Selected Organization
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je provedení analýzy firmy. V práci jsou použity analytické nástroje PEST, Porterův model pěti konkurenčních sil a statistické zpracování. Z těchto analýz byly zjištěny nedostatky a navržena vylepšení v komunikaci s cílovými skupinami zákazníků.Abstract:
The aim of this thesis is to undertake an analysis of the company. In thesis is used in the analysis PEST, Porter's five forces model and statistic analysis. Based on this analysis were identified shortcomings and proposed improvements of marketing communication with the target group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cigánek, Martin. Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Formy komunikace s osobami
Jana Kučerová -
Zásady komunikace s osobami s tělesným postižením
Martin Slabý -
Komunikace s klienty s Alzheimerovou chorobou
Lenka ADÁMKOVÁ -
Specifika komunikace s dítětem s pervazivní vývojovou poruchou v přednemocniční neodkladné péči
Mariana Černá -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Beáta Janošková -
Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Inna Gosha