Bc. Martin Cigánek

Diplomová práce

Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace

Marketing Communication with the Target Group of a Selected Organization
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je provedení analýzy firmy. V práci jsou použity analytické nástroje PEST, Porterův model pěti konkurenčních sil a statistické zpracování. Z těchto analýz byly zjištěny nedostatky a navržena vylepšení v komunikaci s cílovými skupinami zákazníků.
Abstract:
The aim of this thesis is to undertake an analysis of the company. In thesis is used in the analysis PEST, Porter's five forces model and statistic analysis. Based on this analysis were identified shortcomings and proposed improvements of marketing communication with the target group.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cigánek, Martin. Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe