Cultural Contexts and Language Pedagogy: A Comparative Analysis of English Language Teaching in the Czech Republic and Japan – Bc. Kristýna HRUŠKOVÁ
Bc. Kristýna HRUŠKOVÁ
Diplomová práce
Cultural Contexts and Language Pedagogy: A Comparative Analysis of English Language Teaching in the Czech Republic and Japan
Cultural Contexts and Language Pedagogy: A Comparative Analysis of English Language Teaching in the Czech Republic and Japan
Abstract:
This diploma thesis focuses on a comparison of English language teaching in the Czech Republic and Japan, considering both methodological and cultural differences that influence the teaching process. The aim of the thesis is to demonstrate how cultural context and educational policy shape language instruction and what challenges teachers face in each country.Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním výuky anglického jazyka v České republice a Japonsku, přičemž zohledňuje jak metodologické, tak kulturní rozdíly, které ovlivňují proces výuky. Cílem práce je ukázat, jak kulturní kontext a vzdělávací politika formují výuku jazyků a jakým výzvám učitelé v jednotlivých zemích čelí.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUŠKOVÁ, Kristýna. \textit{Cultural Contexts and Language Pedagogy: A Comparative Analysis of English Language Teaching in the Czech Republic and Japan}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/cy9m3q/.
Jak správně citovat práci
HRUŠKOVÁ, Kristýna. Cultural Contexts and Language Pedagogy: A Comparative Analysis of English Language Teaching in the Czech Republic and Japan. Olomouc, 2025. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Preferované aktivity žáků ve výuce anglického jazyka jako cizího jazyka
Martina BHIJOVÁ -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Drop-out začínajících učitelů anglického jazyka
Eliška Marková -
Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ.
Adéla Hamplová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses cy9m3q cy9m3q/2
24. 4. 2025