Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN – Bc. Martin ŠEĎA
Bc. Martin ŠEĎA
Diplomová práce
Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN
The even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit. V analytické části je vypracována …víceAbstract:
The principal aim of this thesis is to make the even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN for the company HP TRONIC Zlin for year 2008. The thesis is divided in three parts: theoretical, analytical and project. In the first part are described theoretical knowledge, which are important for the elaboration of event marketing activities development. In the analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Identifikátor:
8953
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEĎA, Martin. \textit{Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/cymeq9/.
Jak správně citovat práci
ŠEĎA, Martin. Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 08. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Řízení Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o.s.
Zuzana Talašová -
Public relations vybraného podniku
Daniela Puldová