Bc. Jozef DIAN

Diplomová práce

Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet

Project changing Business-to-business marketing in Slovanet Company
Anotace:
Rozvoj informačných technológií patrí medzi najdôležitejšie sily súčasnej ekonomiky. Prienik internetu do všetkých oblastí života sa zvyšuje a preto sa neustále objavujú nové spôsoby jeho využitia. Internet ako interaktívne a všeobecne dostupné médium ponúka nové možnosti a spôsoby využitia aj vo sfére marketingu, najmä v súčasnom období, v ktorom sa zdôrazňuje dôleži-tosť starostlivosti o zákazníkov …více
Abstract:
The development of data technology is ranked among cardinal forces of the current economy. Conjunction of internet into all life areas is raising where-upon still discover new ways his exploitation. Internet like interactive and widely available media offers new possibilities and ways of exploitation it at marketing zone, primarily in present period, when urge consequence keeping about clients and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3815

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Jaromír Habáň

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DIAN, Jozef. Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing