Vizuální řešení digitálního produktu Qerko – Matěj STEJSKAL
Matěj STEJSKAL
Bakalářská práce
Vizuální řešení digitálního produktu Qerko
Product design of Qerko
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je komplexní redesign platební aplikace Qerko. Současná aplikace prošla revizí a kromě nového designu existujících obrazovek vznikly také nové funkce, které mají za cíl motivovat uživatele k jejímu používání. Kromě B2C uživatelského prostředí aplikace se práce okrajově dotýká také B2B části - tedy administračního rozhraní, kde může provozovatel restaurace vidět přehledy týkající …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on comprehensive redesign of the payment application Qerko. The current application has been revised and in addition to the new design of existing screens, new features have been added in order to further motivate users to use this application. In addition to the B2C user interface of the application, I also briefly dedicated my focus on the B2B part. Specifically the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEJSKAL, Matěj. Vizuální řešení digitálního produktu Qerko. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum uživatelských preferencí u vybraných mobilních zařízení
Daniela Pulkrábková -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Mobilní aplikace pro podporu správy budov
Rostislav Hořava -
Design mobilní aplikace na rozpoznání hadů pomocí AI
Ota Škvor -
Prototyp mobilní aplikace pro prodej sportovních produktů
Chi Phuc Le -
Mobilní aplikace pro Oblastní galerii lázně Liberec
Sára Julie Frajtová -
UI specifikace mobilní aplikace zaměřené na zvýšení finanční gramotnosti v oblasti finančních produktů
Matěj Tichý -
Mobilní aplikace s podniky nabízející bezlepková jídla
Michaela Šedová