Analýza úrovně digitální gramotnosti u učitelů 1. stupně ZŠ – Veronika KEPPERTOVÁ
Veronika KEPPERTOVÁ
Diplomová práce
Analýza úrovně digitální gramotnosti u učitelů 1. stupně ZŠ
Analysis of the level of digital literacy in primary school teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou úrovně digitální gramotnosti u učitelů 1. stupně základních škol v České republice. Teoretická část objasní základní vymezení digitální gramotnosti a jednotlivé digitální kompetence. Dále nás seznámí s vybranými druhy digitálních technologií a jejich možnostmi využívaní při výuce na 1. stupni základních škol. Empirická část práce se zabývá zmapováním vztahů učitelů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the level of digital literacy of primary school teachers in the Czech Republic. The theoretical part clarifies the basic definition of digital literacy and individual digital competences. It will also acquaint us with selected types of digital technologies and their possibilities of use in teaching at primary schools. The empirical part of the thesis deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEPPERTOVÁ, Veronika. Analýza úrovně digitální gramotnosti u učitelů 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie v životě studentů Univerzity třetího věku Masarykovy univerzity
Adéla Zajíčková -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie očima seniorů
Veronika Hanušová -
Digitální technologie jako součást rodinné dynamiky
Hana Staudková