Patrícia DOMBAIOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix DMP, s. r. o. pro produkt nadstaveb pro nákladní automobily

Marketing mix of DMP, s. r. o. for the product of extensions for the trucks
Anotace:
Moja bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu firmy DMP, s. r. o.. V teoretickej časti práce sú predstavené jednotlivé zložky marketingového mixu. V praktickej časti práce som aplikovala teoretické východiská na konkrétnej firme. Táto časť zahrňuje charakteristiku firmy, analýzu odvetvia podniku, SWOT analýzu a analýzu marketingového mixu. Praktická časť tiež obsahuje navrhované …více
Abstract:
My bachelor thesis is dealing with the issue of marketing mix in the company DMP, s. r. o.. There is a theoretical part which introduces individual factors of marketing mix of the company. I have applied theoretical resources in the particular company in the practical part of my thesis. This part includes a description of the company, an industry analysis, SWOT analysis and an analysis of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7376

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2008
  • Vedoucí: Ing. Martina Pšenková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOMBAIOVÁ, Patrícia. Marketingový mix DMP, s. r. o. pro produkt nadstaveb pro nákladní automobily. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 12. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing